Lite info!

Hejsan alla läsare!
Jag tänkte att jag skulle säga några ord...
Det är lite vanligt info, om ni vill veta.

Jennie och jag har bestämt att vi kommer komma upp med ett nytt kapitel för varje vecka ungefär.
Vi hinner tyvärr inte mer för vi har mycket och tänka på både i skolan och på fritiden.

Sedan var det en annan sak, jag vet att vi har skrivit detta tidigare men det kan aldrig bli för många gånger.

Om ni tittar i menyn, längst upp så har vi en ruta med blogresponse.
Om ni trycker på den stora FRÅGA HÄR!-knappen så kommer ni in till våran sida.
Där kan ni fråga oss vad ni vill om bloggen, om det är någon ni undrar över...
Det är okej och vara anonym när man frågar.
Ni kan även följa oss om ni vill det.

Så checka gärna in vår sida på blogresponse och fråga på!
Det blir alltid roligare när man ser att någon/några är intreserade... :D

Ha det bra så länge!
//Alex





Här ser ni hur det ser ut om ni inte har lagt mäke till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0