Sorry...

Hej på er!

Förlåt för att vi inte uppdaterat på två veckor men jag (Jennie) har inte varit hemma och det är jag som ska skriva mestadels utav kapitlet så det är anledningen till att det dröjt... Men dom två senaste kvällarna har jag skrivit tills fingrarna började blöda så antingen blir det publicerat inatt eller imorgon! Tror dock det blir imorgon.

Tänkte också säga att ifall det är okej med Alex så tänkte jag börja skriva i "jag"-form istället för "hon"-form eftersom det är myyycket enklare att skriva så... Men jag vet inte om hon vill, vi får se!

Cya / Jennie

Kommentarer
Postat av: the vow - Ny bieberstory

jättebra

2011-07-20 @ 21:35:51
URL: http://thevow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0